Noční hra
Tmou

Máš IQ > 150

Jen tak něco tě nepoloží

15-ti HODINOVÝ TEST VŠECH TVÝCH SCHOPNOSTÍ

OD ZÁPADU - DO ROZBŘESKU

Pá 10. 11. MM 16:23 - 7:08 11. 11. MM So


Očkáváme 2-5-ti členné odhodlané týmy (klidně dívčí). Ty můžeš čekat 15-ti hodinový pochod, běh a jízdu nočním Brnem a okolím, určenou těm, kteří se nebojí složitých šifer, únavy ani nočního města nebo lesa. Zkus to a ukaž, že Váš tým dokáže projít TMOU jako první.

Pořádají Instruktoři Brno


Ahoj.

To nahoře jsi asi četl(a) na plakátku a teď ti vrtá hlavou co se za tím skrývá. Těší nás Tvůj zájem a slibujeme, že se na této stránce dozvíš vše co budeš potřebovat. Čti velmi pozorně, protože máš-li o naši hru zájem, pak může být důležité každé slovo...

...Jirka, Dosík, Radek & analyticko-technická podpora.


Co zde tedy najdeš:

Pravidla hry

Vydrž a přečti je. Chceš náročnou hru? Pravidla nemohou být jednoduchá. I když pravidla vypadají složitě, nebude to tak hrozné jak to vypadá; dokonce je jakási malá šance, že někdo dojdete až do cíle.
  • hra je určena pro starší 18 let, osobám mladším 18 let je účast ve hře zakázána
  • hry se budete účastnit na vlastní nebezpečí
  • do hry se mohou přihlásit 2 - 5ti členné týmy
  • hra začne v pátek 10. 11. 2000 v 16:23 hodin na zatím nejmenovaném místě v Brně
  • hra skončí v sobotu 11. 11. 2000 v 7:08 hodin v Brně
  • během hry je zakázáno používat prostředky mobilní komunikace jako GSM, CB, atp.
  • trasa hry povede ulicemi města Brna i terénem v blíže nespecifikovaném okolí města (les, mokro, bláto...)
  • tým se může v kterémkoliv místě hry rozdělit, nikdy to však nebude podmínkou úspěchu a zejména v terénu nedoporučujeme pohyb jednotlivců
  • trasa hry je tvořena určitým počtem stanovišť na kterých jsou ukryty zprávy (počet stanovišť se hráči dozví nejpozději v první části hry, důvodem je možnost rozložení sil)
  • zprávy obsahují šifry, schémata, nákresy, nápovědy a další informace, které mohou být pro průběh hry důležité
  • zprávy budou na stanovištích ukryty tak, aby je pokud možno nenašel někdo, kdo se hry neúčastní; proto může jejich objevení chvíli trvat, hledejte je však max. do vzdálenosti 5 m od předpokládaného stanoviště
  • zpráva se na stanovišti může vyskytovat ve více kopiích, v tomto případě je možné si jednu kopii do týmu odnést sebou, je-li na stanovišti zpráva poslední, musí ji tým na stanovišti nechat pro ostatní a zprávu si opsat; zprávy se nesmí ničit ani pozměňovat.
  • DŮLEŽITÉ! Při prohlížení zprávy dejte pozor ať vás nevidí někdo nezasvěcený, kdo by po vašem odchodu mohl stanoviště zničit a ohrozit tak celou hru
  • týmy se během hry pohybují od stanoviště ke stanovišti, v každém místě trasy bude z předchozích zpráv zjistitelné umístění následujícího stanoviště
  • není-li uvedeno jinak, pak bude v šifrách použita anglická abeceda (tj. A-Z, bez diakritiky a bez písmene CH)
  • k přesunům během hry je možné použít pouze vlastního těla, připadně brněnské hromadné dopravy, není-li uvedeno jinak
  • cílem hry je projít všemi stanovišti a nejpozději v 7:08 v sobotu dorazit do cílového stanoviště
  • vyhrává tým, který přijde do cílové stanoviště jako první, trasa však nebude jednoduchá a za vítěze se tak mohou pokládat všechny týmy, které dosáhnou cílového stanoviště
  • v 7:15 minut bude hra vyhodnocena na cílovém shromaždišti, tj. zveřejnění výsledků, správného postupu atd.; umístění tohoto shromaždiště se hráči dozví NEjpozději před začátkem hry a na vyhodnocení tak mohou dorazit i hráči, kteří hru v jejím průběhu přeruší

Co všechno budeš ke hře potřebovat

Tady se dozvíš, co si musí váš tým připravit, aby měl alespoň nějakou šanci přežít :o)
  • oblečení ve kterém přečkáte chladnou noc. V dynamickém pohybu (chůze terénem) i staticky (až několik hodin při luštění šifer). Doporučujeme více vrstev oblečení, které budete přidávat nebo ubírat podle potřeby, deku, termosku s čajem, alkohol důrazně nedoporučujeme... kdo zmrzne umře :o)
  • dobré boty, takové abyste v nich vydrželi chodit celou noc a to jak po městě tak v lese, kde může být mokro
  • jídlo na 15 hodin zátěže, doporučujeme něco sladkého jako poslední záchranu
  • tužku, propisku
  • papíry nebo blok
  • doporučujeme podložku na psaní
  • buzolu - min. jednu na tým
  • pravítko
  • plán Brna - s rejstříkem ulic = velká výhoda !!!
  • mapa Okolí Brna - Moravský Kras, vydaná Klubem českých turistů pod číslem 86, měřítko 1:50000, tato mapa je podmínkou nutnou, velmi doporučujeme sehnat si poslední verzi (tj. 2. vydání 1997 nebo Aktualizovaný dotisk nyní v prodeji)
  • světlo minimálně na 10 hodin (bude TMA)
  • každý hráč dvě kovové desetikoruny a jednu kovovou dvacetikorunu, během hry je z větší části utratíte

Pár dobře míněných rad

  • početnější tým má výhodu, může se lépe rozdělit, víc hlav víc ví atd., sežeňte si ještě někoho
  • výhodou bude člen týmu, který se alespoň trochu vyzná v Brně
  • v týmu by měl být alespoň jeden člověk, který dokáže logicky myslet
  • v týmu by měl být alespoň jeden člověk, který věří, že se neztratí v noci v lese
  • každou z věcí uvedených v seznamu nahoře by měl umět alespoň jeden člověk z týmu používat (kalkulačka, propiska, busola, mapa atd.)

Přihláška

Teď víš vše co ti zatím můžeme prozradit. Doufáme, že tě to neodradilo, ale naopak ještě víc povzbudilo. Pokud má váš tým už alespoň dva členy nezbývá než se přihlásit odesláním formuláře, který najdeš TADY.