TMOU je noční, týmová, šifrovací hra. Výzva pro pětičlenné týmy, které se chtějí poprat s chladnou listopadovou nocí, dobrodružstvím a zašifrovanými zprávami, které po prolomení prozrazují další cestu. TMOU není hon za pokladem ani táborová bojovka. Do cíle dojdou za svítání pouze ti nejlepší, nejbystřejší a nejodolnější. Ti, kteří se dokáží nevzdat po hodinách beznaděje a trudomyslnosti.
Letošní TMOU je již patnáctá v pořadí. Základní pravidla se nemění (přečtěte si je podrobně třeba na stránce minulého ročníku). Nová pravidla (aktualizovaná o několik kosmetických změn) zveřejníme na začátku října, měsíc před hrou. Nečekejte ale nic převratného, i když Kdo ví? TMOU 15. Konečně nad zákonem!
Soutěž a výzva. Cílem hry je projít na základě vyřešených zpráv ve správném pořadí všemi stanovišti až do cíle. Tým, který toto dokáže jako první, zvítězí. Každý tým, který projde trasu a dojde do cíle, je však bezesporu úspěšný.
Šifrovací hra. Zprávy jsou zpravidla zašifrované.
Nejen šifrovací hra. K nalezení stanoviště mohou být potřeba vědomosti, šikovnost, pozornost, schopnost orientace, logické myšlení…
Noční hra. Hra začíná v pátek večer a končí v sobotu v poledne.
Psychicky náročná hra. Jedna nevyluštěná šifra znamená konec, zpravidla není možné získat žádnou nápovědu.
Fyzicky náročná hra. Při hře ujdete alespoň 20 km, často orientačně náročným terénem.
Veskrze lineární hra. Hra se skládá ze série stanovišť, na každém stanovišti je zpráva udávající polohu dalšího stanoviště, výjimečně se může vyskytnout nelineární prvek.
Hra, při které získáte nekonvenční zážitky.
Hra, která rozvíjí spolupráci. Úkoly a šifry jsou postaveny tak, aby byly potřeba různé způsoby myšlení, různé dovednosti a schopnosti.
Hra s atmosférou večerního města, kterým se potuluje 1000 lidí.