Zážitky a reakce týmů
Tým "Antracit" napsal:
Ahoj,
posilam odpoved tymu Antracit na dotazy ohledne TMOU.
Uvazujeme o ucasti na dalsim kole hry. Co bude ovsem za pul roku, to
nikdo z nas nevi.
za Antracit
Piff
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Co bychom se od vas radi dozvedeli:
1. cokoliv
2. co se vam na hre libilo
Uz jenom to, ze se muzu vyblbnout na necem, co nekdo dela pro mne a
ne ja pro nekoho
3. co se vam na hre nelibilo
4. co bylo az moc jednoduche
Misty navigace v terenni casti hry - cekali jsme ji asi slozitejsi -
standard tak na urovni koty 464, terenni cast pak byla zvlast v zaverecne
casti asi spis o kilometrech nez o bloudeni
5. co bylo az moc slozite
Moc slozite ani snad ne, ikdyz priznam se, ze nektere sifry z terenni
casti bych asi sam nevylustil - vedomosti jsou jeste nekde zasunute, ale
matematicky aparat je dlouhym nepouzivanim zrezively, zvlast takhle brzo
po ranu (stanoviste 5 terenni casti). Jini nasi clenove ovsem nezklamali.
6. nazor na variantu hry mesto-teren (v pripade negativniho - co
zmenit)
Varianta mesto-teren dobra, hromadny odjezd do Bilovic mozna hru zbytecne
vrhnul zase zpatky na zacatek a v terenu na sebe tymy zbytecne narazely
(ve meste to tolik nevadi, tam staci zajit za dva rohy a zmatu stopy).
Pro oddeleni dvou casti hry (ziskavani napoved/jedu z toho, co jsem urval)
by mozna stacilo casove omezit pruchod nekterym stanovistem.
7. jak jste postupovali pri lusteni jednotlivych sifer (radi bychom
se dozvedeli jak jste postupovali na jednotlivych stanovistich nebot
je to pro nas moc poucne, pokud se vam to vsak nechce popisovat
vsechno, staci kdyz napisete reseni, u ktereho mate pocit, ze se
vam
obzvlast povedlo/nepovedlo).
Seznam vsech stanovist je dale.
8. jak by jste zmenili pravidla hry
9. co vas pri hre nejvic pobavilo
Osobne jsem se ohromne bavil utajenym shromazdenim dvou stovek lidi
pred inzertni sluzbou s nenapadnymi dotazy kladenymi zenskym za prepazkou
(dotazy typu, nenechal mi tady nekdo auto?)
10. co byla vase nejvetsi blbost
11. co by nejvic pobavilo nas ostatni
Seznam stanovist:
Mesto
1. Hlavni nadrazi (hlaseni, pripadne Informace nebo zprava v podchodu)
Hlaseni rozhlasem jsme ocekavali jako jednu z variant zahajeni hry.
2. Knihkupectvi
Slo to rychleji, nez jsme cekali
3. Pamatnik v Denisovych sadech
Klasicke vyusteni knihkupectvi, skoda, ze jste nestihli byt rychlejsi
nez hraci.
4. www stranka
S vyuzitim Internetu jsme pocitali, byla to otazka nalezeni nejblizsi
telefonni budky.
5. Inzerat na Minoritske
Jako for dobry. Byli jsme tam jako jedni z prvnich a zakufrovali jsme
do autobazaru na Olomoucke (byl tam na dvou mistech ve vyloze Inzert expres
s vyraznym inzeratem)
6. Zderaduv sloup Krenova
Po nalezeni inzeratu uz bez problemu.
Mimochodem, ta povykujici parta v parku u sloupu byla bezna slezina
mistniho obyvatelstva, nebo dobre maskovani strazci stanoviste z rad Instruktoru?
7. Kostel na Jezuitske
Pro toho, kdo trochu zna stred Brna taky celkem bez problemu
8. Bar v divadelni fakulte
Dobry zpusob, jak vybrat startovne, mozna by se neco takoveho hodilo
jako limitovana kontrola pro pripadne oddeleni mestske a terenni casti
hry.
9. Zastavky trolejbusu 145
Napred jsme se snazili lustit zpravu pomoci jizdnich radu MHD. I posledni
aktualizace neplati, navic pouziva prumerne jizdni doby. Puvodne jsme v
tom hledali plan ulic od kostela na Jezuitske, postupne nam vyslo: Mor.
namesti - pomnik, Cerveny kostel, parkoviste u Grandu. Nakonec jsme trasu
projeli a poctive opisovali odjezdy. Nekdy se otrocky pristup vyplaci.
10. Petrov
Nalezeni zpravy snadne, rozlusteni uz mene - z casovych duvodu jsme
to zabalili. Ze je to nejaka lampa nekde, to jsme pochopili. Kdybychom
pouzili ten druhy plan mesta, nez jsme bezne pouzivali, mozna bychom na
misto prisli i bez vylusteni sifry. Lec mallheuresement.
11. Lampa na Gorazdove ulici
Teren
1. Majak v Bilovicich
zhora to vypadalo jak najezd osvetlenych termitu. Sifru jsme vyresili
az asi o pul treti rano. Lusteni nebylo ani tak tezke, jako hlavne casove
narocne.
2. Duta hrusen na okraji Bilovic
Bez problemu
3. Ressluv pamatnik
Bez problemu, sifra dala trochu pocitani. Odtud az ke stan. 5. nastala
trochu tlacenice a tymy se vlastne navadely navzajem (u pomniku i ke kote)
4. kota 464
Nasli jsme, sifra dobre odpocinkova po tom, co bylo a pred nasledujici.
5. autobusova zastavka na silnici Brno - Ochoz
Nasli jsme bez problemu, sifra nam dala trochu zabrat, ale vylustili
jsme - asi 15 minut po ukonceni hry.
Pak jsme sli na Stranskou.
6. Horakovsky hrad
7. Kostelicek ve Stare Lisni
8. cesta do cile na Stranskou Skalu
posilam odpoved tymu Antracit na dotazy ohledne TMOU.
Uvazujeme o ucasti na dalsim kole hry. Co bude ovsem za pul roku, to
nikdo z nas nevi.
za Antracit
Piff
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Co bychom se od vas radi dozvedeli:
1. cokoliv
2. co se vam na hre libilo
Uz jenom to, ze se muzu vyblbnout na necem, co nekdo dela pro mne a
ne ja pro nekoho
3. co se vam na hre nelibilo
4. co bylo az moc jednoduche
Misty navigace v terenni casti hry - cekali jsme ji asi slozitejsi -
standard tak na urovni koty 464, terenni cast pak byla zvlast v zaverecne
casti asi spis o kilometrech nez o bloudeni
5. co bylo az moc slozite
Moc slozite ani snad ne, ikdyz priznam se, ze nektere sifry z terenni
casti bych asi sam nevylustil - vedomosti jsou jeste nekde zasunute, ale
matematicky aparat je dlouhym nepouzivanim zrezively, zvlast takhle brzo
po ranu (stanoviste 5 terenni casti). Jini nasi clenove ovsem nezklamali.
6. nazor na variantu hry mesto-teren (v pripade negativniho - co
zmenit)
Varianta mesto-teren dobra, hromadny odjezd do Bilovic mozna hru zbytecne
vrhnul zase zpatky na zacatek a v terenu na sebe tymy zbytecne narazely
(ve meste to tolik nevadi, tam staci zajit za dva rohy a zmatu stopy).
Pro oddeleni dvou casti hry (ziskavani napoved/jedu z toho, co jsem urval)
by mozna stacilo casove omezit pruchod nekterym stanovistem.
7. jak jste postupovali pri lusteni jednotlivych sifer (radi bychom
se dozvedeli jak jste postupovali na jednotlivych stanovistich nebot
je to pro nas moc poucne, pokud se vam to vsak nechce popisovat
vsechno, staci kdyz napisete reseni, u ktereho mate pocit, ze se
vam
obzvlast povedlo/nepovedlo).
Seznam vsech stanovist je dale.
8. jak by jste zmenili pravidla hry
9. co vas pri hre nejvic pobavilo
Osobne jsem se ohromne bavil utajenym shromazdenim dvou stovek lidi
pred inzertni sluzbou s nenapadnymi dotazy kladenymi zenskym za prepazkou
(dotazy typu, nenechal mi tady nekdo auto?)
10. co byla vase nejvetsi blbost
11. co by nejvic pobavilo nas ostatni
Seznam stanovist:
Mesto
1. Hlavni nadrazi (hlaseni, pripadne Informace nebo zprava v podchodu)
Hlaseni rozhlasem jsme ocekavali jako jednu z variant zahajeni hry.
2. Knihkupectvi
Slo to rychleji, nez jsme cekali
3. Pamatnik v Denisovych sadech
Klasicke vyusteni knihkupectvi, skoda, ze jste nestihli byt rychlejsi
nez hraci.
4. www stranka
S vyuzitim Internetu jsme pocitali, byla to otazka nalezeni nejblizsi
telefonni budky.
5. Inzerat na Minoritske
Jako for dobry. Byli jsme tam jako jedni z prvnich a zakufrovali jsme
do autobazaru na Olomoucke (byl tam na dvou mistech ve vyloze Inzert expres
s vyraznym inzeratem)
6. Zderaduv sloup Krenova
Po nalezeni inzeratu uz bez problemu.
Mimochodem, ta povykujici parta v parku u sloupu byla bezna slezina
mistniho obyvatelstva, nebo dobre maskovani strazci stanoviste z rad Instruktoru?
7. Kostel na Jezuitske
Pro toho, kdo trochu zna stred Brna taky celkem bez problemu
8. Bar v divadelni fakulte
Dobry zpusob, jak vybrat startovne, mozna by se neco takoveho hodilo
jako limitovana kontrola pro pripadne oddeleni mestske a terenni casti
hry.
9. Zastavky trolejbusu 145
Napred jsme se snazili lustit zpravu pomoci jizdnich radu MHD. I posledni
aktualizace neplati, navic pouziva prumerne jizdni doby. Puvodne jsme v
tom hledali plan ulic od kostela na Jezuitske, postupne nam vyslo: Mor.
namesti - pomnik, Cerveny kostel, parkoviste u Grandu. Nakonec jsme trasu
projeli a poctive opisovali odjezdy. Nekdy se otrocky pristup vyplaci.
10. Petrov
Nalezeni zpravy snadne, rozlusteni uz mene - z casovych duvodu jsme
to zabalili. Ze je to nejaka lampa nekde, to jsme pochopili. Kdybychom
pouzili ten druhy plan mesta, nez jsme bezne pouzivali, mozna bychom na
misto prisli i bez vylusteni sifry. Lec mallheuresement.
11. Lampa na Gorazdove ulici
Teren
1. Majak v Bilovicich
zhora to vypadalo jak najezd osvetlenych termitu. Sifru jsme vyresili
az asi o pul treti rano. Lusteni nebylo ani tak tezke, jako hlavne casove
narocne.
2. Duta hrusen na okraji Bilovic
Bez problemu
3. Ressluv pamatnik
Bez problemu, sifra dala trochu pocitani. Odtud az ke stan. 5. nastala
trochu tlacenice a tymy se vlastne navadely navzajem (u pomniku i ke kote)
4. kota 464
Nasli jsme, sifra dobre odpocinkova po tom, co bylo a pred nasledujici.
5. autobusova zastavka na silnici Brno - Ochoz
Nasli jsme bez problemu, sifra nam dala trochu zabrat, ale vylustili
jsme - asi 15 minut po ukonceni hry.
Pak jsme sli na Stranskou.
6. Horakovsky hrad
7. Kostelicek ve Stare Lisni
8. cesta do cile na Stranskou Skalu
Zpět na zápisky